• Wpisów:92
  • Średnio co: 33 dni
  • Ostatni wpis:8 lata temu, 14:48
  • Licznik odwiedzin:25 105 / 3121 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
boze, jak ja dawno nie pisałąm, i nadal mi sie nie chce. kurde, tyle sie działo w róznych kategoriach zycia, ale to co nas, mnie, was najbardziej obchodzi to to ze PRZYTUŁAM!!!! i dupa, nie wiem czy nie załozyc nowego bloga...wolałabym zeby mim znjomi tego nie czytali wiec zobaczymy, jak cos to kocham was i do zobaczenie kiedys!!, nigdy!! zobaczymy...
 

 
polecam!!!!! tanie i ładne ciuchy dla kazdej dziewczyny, nie wazne od rozmiaru, koloru włosów czy wieku xD zapraszam!!!happymeal.pinger.pl
 

 
tanio!!!!!!!
dla zainteresowanych podam wymiary, cene i real foto-ciuszki sa w polsce wiec mniej za przesyłke
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
trudno, jestem tak zdesperowane ze zrobie wszystko zeby JAKOŚ wyglądac w LO, 2 tygodnie ahhh.
OD DZISIAJ dieta kapuściana, wychodzenie z niej bedzie łatwe, od 400 kcal co tydzien ok 100 wiecej bez efektu jojo.
dzisiaj pedałuje na rowerku całego harrego pottera, 200 brzyszków, moze 400....hula-hop i skakanie, jutro moze płytka dvd-zobaczymy, ale musi sie udac, musi!!!!!!!!!!!!!11
 

 
błagam!!!!pomocy!!! plaski brzych w 2 tygodnie, musze!!! blagam pomocy!!!
  • awatar Lidia21: Powiem tak, ja dużo na niej nie spadłam, bo jadłam jak dzikus naprawdę dużeee ilości, ale nie przytyłam a brzuszek był płaski i żadnego uczucia przejedzenia ani wzdęc nie było :)
  • awatar Lidia21: Na płaski brzuszek stosowałam dietkę chudego nabiału- pomagało :)
  • awatar OPUSZCZONE MIEJSCA: Jęsli to Twoje zdjecie to nie ma nic do poprawki,facet musi byc zadowolony bo ja bym byl a inne laski moga tylko zazdroscic
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
witam skarby!!!
wczoraj były niezłe cwiczenia:
1h rowerku, 15 minut hula hop i kilka minut skoków do muzyczki
dzisaj bedzie 2*30 mninut dvd na nogi oraz ogólne i moze troche rowerku!!!
-----------------------------
bilans dnia:
jogurt jogobella light-75kcal
nektarynka-55kcal
troche arbuza i gryz bułki ok 20 kcal

obiad:
sałatka z:
sałata lodowa-54 kcal
pomidor-25
papryka-50
kiełki-25
kurczak 200g-200kcal

sałatka na obiad i kolacje bedzie

w sumie ok 500 kcal
 

 
jestem, wróciłam..achhh to był ciezki czas
mam dużo rzeczy na głowie,wiec rzadko bede wchodzic.
ustaliłam sobie plan treningowy na te 3 tygodnie, dietke zaczne, masaze i kremy-jakos to bedzie. teraz sie relaksuje przy AC/DC i linkin park-bardzo relaksująca muza xD
 

 
jestem, zyję!!!!!!!ale teraz nie chce mi sie pisac, mam urlop od kompa-jeszcze kilka dni. dietke zaczne, rowerek i wszystko ok, kocham was-juz niedługo bede
 

 
którą dietke wybrac???
PROTAL CZY SOUTH BEACH???
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
ooo teraz mi sie przypomniało (jak siostra zwruciła uwage ). przepraszam za mój login jezeli komus przeszkadza, konto było zakładane w chwile wraz ze znajomą i nie mysłałam ze sie w to wciągne, wiec jak cos to sorry ale nie moge juz go zmianic (a nawet jak moge to nie wiem jak )
  • awatar Dєℓι¢ισυѕ: odrazu jak sie kliknie ustawienia to mozna zmienic ;p ale nie zmieniaj bo sie przyzwyczailam ;p ja tez zakladajac bloga nie sadzilam ze to sie tak potoczy i dalam adres shine.bitch ;p
  • awatar cortix: fajne zdjęcie :333333
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
jaki sport moze zastąpic bieganie??? chodzi o chudniecie i KONDYCJE, bo wiecie-w szkole biegi są chyba na 3km
 

 
UWAGA, UWAGA!!! przechodze na dietke amerykańską-15 kg w miesiąc.
Polega na tym:
-przez 5 dni jesz cały czas ten sam jadłospis (podoam na końcu)
-2 dni masz luz-dieta 1000 kcal bez tłuszczów (nie za dużo) słodyczy i napojów gaz.- to chyba wiadomo w kazdej diecie
-ruch, ruch, i jeszcze raz ruch...

JADŁOSPIS:
10.00-sniadanie:
-serek topiony, 50g (1/2)
-pomidor
-siweża kawa, herbata, bez dodatków

12.00-2 sniadanie:
-jajko-twardo/miekko
-pomidor

14.00-przekąska
-jabłko

16.00-obiad
-200 g chudego/półtlustego twarogu-bez soli
- zioła

18.00
-lampka czerwonego, wytrawnego wina (ja nie pije )

i to na tyle, mam nadzieje ze nie bedzie efektu jojoi!!!!!! o zgrozo :O

staram sie biegac, lae w twn upał to trudno, uffff jak gorąco
ale pływam, cwicze a6w i jakies cw na nogi
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
chyba przejde na diete MONTIGNACA, myslałam o diecie niełączenia ale nie sadze zeby na tak prostej diecie mogłabym schudnąc 5kg/2 tygodnie. P.S co sadziecie o biegadniu, pomże cos czy lepiej pływac-chodzi mi o nogi które wygladają okropnie ;/-a chciałam nosic szorty
  • awatar Dєℓι¢ισυѕ: tez uwazam ze bieganie :) oj pomaga na nogi, a na celulit super jest bieganie po schodach
  • awatar WolfGirl: Pływanie rozwija całe ciało, wszystkie miesnie, jednak głownie rece. Bieganie pomaga spalać tłuszcz w całym ciele, a do tego świetnie rozwija mięsnie nóg. Polecam podbieganie czyli robisz sobie spacer poczas ktorego idziesz 5 min szybkim tempem równie oddychajac, a pozniej biegniesz dosć krotki dystans, a nastepnie znowu idziesz i znowu biegniesz. To pomaga spalac tłuszcz, zwłaszcza w nogach :-)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
witajcie moje skarby, ja na chwilke bo net z komórki jest wiec kasa leci xD pływam, jem mało-jednak na tej cytrynowej ie dam rady za dużo wokół mnie owoców które kocham. mam nadzieje zepo tylu latach pracy która nie dała efektów teraz sie uda. cwicze, wierze ze pod koniec wakacji pokaze sie kolegom a kaloryferkiem na brzuchu i zgrabnymu nogami-jak to było?? jak schudniesz bedziesz ładniejsza... wiec prosze bardzo teraz to widac tu oponki i cellulit ale mam nadzieje ze sie uda teraz spadam bo komary gryza, niedługo znowu zajrze, papa
P.S w twen upał nic sie nie chce... spiekłam sie i wszystko mnie boli

ZACHWYT W OCZACH KOLEGÓW-BEZCENNY
  • awatar Dєℓι¢ισυѕ: no opalenizna zrobi sie ladna, dieta idzie spoko widze, cwiczysz , no to bedziesz niezla laseczka :)):* oj a ja uwielbiam jak widze miny osob ktore mnie zobacza i to jak schudlam:))
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
dzisaiaj mam w duszy diete i wogóle zwracanie uwagi na to co jem. dzisiaj wielkie pakowanie. musze zapakowac ciuszki, posciel, jedzonko, zwierzęta xD mam zajeta wiec wszystko na mojej głowie jutro pobutka o 5 aby nie jechac te 5h w 35st zapowiadanych na cały weekend kocham was, moze wieczorem sie pozeganam
  • awatar Dєℓι¢ισυѕ: no to milej zabawy przede wszystkim :) i zeby te 5 godzin jakos dobrze uplynelo i zebys sie nie rozplynela w tym upale ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
boze, jakie to pyszne!!! dzieki Une petit chérie z ciekawosci chcialam wypic kawe, juz dużo razy pijałam ale miałam zamier poczuc, wgłebic sie jej smak. no ale jest taki upał ze jak tu wypic gorącą kawe. wyciągnełam z szafki saszetke ice coffy 3 in 1, rozrobiłam z mlekiem, dodałam kostki lody i wiórki czekolady. Teraz juz wiem na własnej skórze ze kawa to napój bogów, to jest lepsze od czekolady, oreżady i sheyka razem wziete, pycha!!!
 

 
moje kochana, jade dopiero/juz (złe skreślić) w sobote, nacieszymy sie jeszcze sobą
bede pisac
 

 
"Jeśli kochasz, chcesz byc otoczony tą miłością"
 

 
niedługo was opuszcze moje drogie!!! na 3-4 tygodnia... ale nie martwcie sie, bede pisac co kilka dni, mam nadzieje ze jak wróce bede mogła pochwalic sie sukcesami, i tak bedzie
kocham was!!!